torsdag 14. juni 2012

Kjøkkentekstiler - Kitchen textiles


Kjøkkenet begynner å fylles med farger. Her er kjøkkenkluter strikket i Petunia fra Drops/Garnstudio.

The kitchen is filled with colours slowly, but steadily. Here are dish cloths knitted in Petunia from Drops/Garnstudio.


Jeg kan ikke få nok av disse flotte, mettede fargene. Garnkvaliteten er det heller ikke noe å si på. Deilig, mercerisert bomull som er lett å strikke med.

I can't get enough of these great, saturated colours. The yarn quality is not bad either. Lovely, mercerised cotton which behaves nicely when you knit.


Halve løperen til kjøkkenbenken er også ferdig. Jeg kjøpte to nøster hvitt og ett av hver av de andre fargene. Planen var å hekle til en av fargene tar slutt, men det kan godt hende at jeg kjøper ett ekstra nøste hvitt, ettersom det er den jeg tror jeg går tom av først.

Half the table runner for the counter top is also done. I bought two balls of white and one of each of the other colours. The plan was to crochet until I was out of one of the colours, but I guess I'll buy another ball of white, since that's the colour I think I will be out of first.
 

Deilige farger man blir i godt humør av!

Lovely colours that rises your spirits!

Inga Helene



7 kommentarer:

  1. Fargerikt og fint! Eg heklar framleis på teppet. Men det tek tid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Selv om det tar tid å lage tepper, er det verdt det. Jeg har allerede gitt bort mitt til en kollega, så jeg får vel finne på noe nytt. Ha ei god helg :o)

      Slett
  2. Flotte og friske farger til kjøkkenet! :-)

    SvarSlett
  3. I am mesmerized by these colors and combination. Very happy!

    SvarSlett
    Svar
    1. So am I. Thank you :o).

      God helg!

      Slett
  4. the colours are great, isn't that always the way.... if you had a size planned, you would run out of a colour!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails