onsdag 14. mai 2014

Puteparade - Pillow parade


Hei! Husker dere meg? Hu dama fra nord som hekler. Innimellom strikkes det litt også. Begynner det å ringe en bjelle? Tenkte dere skulle få se noe gammelt, men i et litt annet miljø. Disse bildene er fra eksamensprosjektet mitt i digital fotografering for noen år tilbake. En oppskrifts-/inspirasjonsbok som skulle hete "Den lille putebutikken". Jeg sendte utkastet til et forlag og de gikk en ekstra runde med det, men konkulderte med at et putebok var for snevert. Hah! I dag vet jeg om minst én bok med bare puter.

Nå er det på tide at flere enn bare jeg ser bildene. Håper dere liker dem. Sensorene gjorde i hvert fall det. :-)

Hi! Do you remember me? The girl from the Arctic who crochets. Some times she even knits. Does it sound familiar? I thought you should see something old, but in a neew setting. These photos are from my exams project in Digital Photography some years ago. A pattern/ inspiration book wtih the title "Little Shop of Pillows". I sent the draft to a publisher and the looked on it twice, but concluded with the fact that a book about only pillows was too narrow. Hah! To day I know about at least one book with only pillows.

Now it's time that more people than just me can see the photos. Hope you like them. My censors did. :-)

Inga Helene  



















8 kommentarer:

  1. Klart jeg husker deg! :-)
    Så flotte puter - og bildene er kjempefine!! Du er god med fotoapparatet! :-)

    SvarSlett
  2. i see some old friends passing by, and again i say oh, ah, beautiful. those colors !
    the pictures are beautiful too.
    i`m glad to hear from you, your still on my blogs i follow.
    with kind regards,
    miek

    SvarSlett
  3. good to see you back...you know how much I love your pillows!!! a book with them would be wonderful.. .. what do publishers know!!?? :) :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt å se deg igjen! Mangre herlige bilder her, frister å ta heklenåla fatt. Skulle gjerne sett ei bok med disse bildene:))

    SvarSlett
  5. Ah. Nydelige puta du har hekla! Ny blogg for meg, men legger deg på lista mi :)

    SvarSlett
  6. Interiørstrikk/hekling kan vel sies å være superpopulært nå, så jeg tenker forlaget angrer seg! Putene dine er fine og flotte:)

    SvarSlett
  7. Love all your projects :-) Each one is unique and very special

    SvarSlett
  8. Hi and thanks! You know, I visited Brazil in February/March. We spent av week in Rio, during the Carnival. It was a lifetime experience :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails